Ekstra seçenekler için para iadeleri

Rezervasyonunu yaptığınız ekstra seçeneği kullanmadınız mı? Ücret iadesi talep edin! Ücret iadesi hangi durumlarda ve nasıl talep edebileceğinizi açıklayalım.

COVID-19

COVID-19'un yayılmasını önlemek amacıyla hizmetlerimizde değişiklikler yapabiliriz.

Güncel COVID-19 gelişmelerini okuyun

Ücret iadesi nasıl talep edilir

Çevrimiçi iade sistemimizden ekstra seçenekler için kolayca ücret iadesi talep edebilirsiniz. Bu sistem ücret iadesi için uygun olup olmadığınızı kontrol eder. Dilerseniz bizi arayabilirsiniz ancak aramalardan ücret alınabileceğini lütfen unutmayın.

Ücret iadesi talebiniz 7 gün içinde işleme alınır.

KLM üzerinden rezervasyon yapmadınız mı?

Rezervasyonunuzu bir seyahat acentesi üzerinden yaptıysanız maalesef çevrimiçi iade sistemimizi kullanamazsınız. Ücret iadenizin gerçekleştirilmesi için gerekli tüm bilgilere sahip olduklarından öncelikle seyahat acentenizle iletişime geçmenizi öneririz. İletişim bilgilerini web sitelerinde bulabilirsiniz. Tercihiniz doğrultusunda, iadenizin gerçekleştirilmesi için doğrudan bizimle de iletişime geçebilirsiniz.

Uygunluk

Hayal kırıklığı yaşamamak için lütfen ücret iadesi almaya uygun olup olmadığınızı dikkatlice kontrol edin.

Normal koltuk rezervasyonu

Aşağıdaki durumlarda normal koltuk ücretinizi iade edeceğiz:

  • Seçeneği satın aldıktan sonraki 24 saat içinde ücret iadesi talep ederseniz
  • KLM uçuşunuz iptal edildiyse
  • KLM uçuşunuzun uçak tipi değiştiyse
  • KLM veya SkyTeam ortağı işletmeli uçuşunuzun aksaması ya da iptal edilmesi nedeniyle bağlantılı kıtalararası KLM uçuşunuzu kaçırdıysanız
  • Farklı bir koltuğa geçirildiyseniz
  • KLM işletmeli bir uçuşta koltuk rezervasyonu yapıp uçuşunuzu KLM işletmeli olmayan bir uçuşla değiştirdiyseniz

Tüm koltuk rezervasyonu koşullarını okuyun

Economy Class'ta ekstra rahat koltuklar

Aşağıdaki durumlarda Economy Comfort koltuk, ekstra ayak uzatma bölümlü koltuk, 2’li sırada koltuk veya ön bölümden koltuk ücretinizi iade edeceğiz:

  • Seçeneği satın aldıktan sonraki 24 saat içinde ücret iadesi talep ederseniz
  • KLM uçuşunuz iptal edildiyse
  • KLM uçuşunuzun uçak tipi değiştiyse
  • KLM veya SkyTeam ortağı işletmeli uçuşunuzun aksaması ya da iptal edilmesi nedeniyle bağlantılı kıtalararası KLM uçuşunuzu kaçırdıysanız
  • KLM uçuşunuzu değiştirip yeni uçuşunuzda aynı koltuk tipini satın aldıysanız
  • KLM uçuşunuzu değiştirip yeni uçuşunuzda aynı koltuk tipini bulamadıysanız

Tüm ekstra rahat koltuk koşullarını okuyun

Ekstra bagaj

Ekstra bagaj satın alımından sonraki 24 saat içinde veya rezervasyonunuz KLM işletmeli olmayan bir uçuşa değiştirildiyse ücret iadesi talep edebilirsiniz.

Tüm ekstra bagaj koşullarını okuyun

Alakart yemekler

Uçuşunuz iptal edildi veya yeniden rezervasyon yapıldı ve alternatif uçuşunuzda alakart yemeğiniz yok muydu? O halde ücret iadesi talep edebilirsiniz.

Tüm alakart yemek koşullarını okuyun

KLM Crown Salonu 25 erişimi

Aşağıdaki durumlarda satın aldığınız KLM Crown Salonu 25 erişiminiz için ücret iadesi talep edebilirsiniz:

  • Seçeneği satın aldıktan sonraki 24 saat içinde ücret iadesi talep ettiyseniz
  • KLM Crown Salonuna girmediyseniz
  • Business Class’a yükselttiğiniz için biletinize salon erişimi dahil edildiyse

Tüm salon erişimi koşullarını okuyun

Uçak içi WiFi

WiFi kuponunuz için kolaylıkla ücret iadesi alabilirsiniz. Uçuşunuz sırasında kuponunuzu kullanmadıysanız otomatik olarak ücreti iade edeceğiz. Bir kuponu başarıyla satın aldıysanız ancak kupon kodu size iletilmediyse, bir hafta içinde otomatik ücret iadesi yapılır.

Tüm uçak içi WiFi koşullarını okuyun

SIFIRCO2

Uçuşunuz iptal edildi ve alternatif bir uçuşa geçmediniz mi? O halde ücret iadesi talep edebilirsiniz.

SIFIRCO2 hizmetimiz için tüm koşulları okuyun

Esneklik

Rezervasyonunuza Esneklik mi eklediniz? Bu seçeneği satın aldıktan sonraki 24 saat içinde veya KLM uçuşunuz iptal edildiyse ücret iadesi talep edebilirsiniz.

Tüm Esneklik koşullarını okuyun