Bagajınız için tazminat

Bu durumun yaşanmasını önlemek adına elimizden gelenin en iyi yapsak da bazen bagajlar kaybolabiliyor, gecikebiliyor veya hasar görebiliyor. Böyle bir durum yaşamanız halinde çeşitli ücret iadesi veya tazminat seçenekleri sunuyoruz.

Bagaj gecikmesi

Check-in bagajınız geciktiği için varış noktanızda kıyafet ve bakım malzemesi gibi ekstra eşyalar satın almak zorunda mı kaldınız? Bagajınız teslim edildikten sonra 21 gün içinde bize bildirin. Aldığınız eşyaların fişini alıp bize bir kopyasını göndermeyi unutmayın. Neler yapabileceğimizi birlikte görüşelim.

Kayıp bagaj

Bagaj kaybolması gibi bir durumla karşılaşmanızı asla istemeyiz. Uçuşunuz vardıktan sonraki 21 gün içinde bagajınızı teslim alamadıysanız lütfen bizimle iletişime geçin. Bu sorunu birlikte halledebiliriz. Lütfen sonuç olarak sigorta şirketinizle iletişime geçmenizi önerebileceğimizi unutmayın. Birçok sigorta poliçesi, eşyanın değerini baz alarak kaybınızı karşılamaktadır.

KLM’nin sorumluluğu hakkında daha fazla bilgi edinin

Hasarlı bagaj

Ne yazık ki bazen taşıma sırasında bagajınız hasar görebiliyor. Bagajınızın normal kullanımı sonucu çizikler, izler, küçük hasarlar ve kullanıma dair diğer izler meydana gelebilir. Bu küçük hasarlardan sorumlu değiliz. Bagajınız daha ciddi bir hasar mı gördü? Bu durumu mümkün olan en kısa sürede bagaj kontuarına bildirin.

Hasarı havalimanından ayrıldıktan sonra mı fark ettiniz? Lütfen varıştan sonraki 7 gün içinde bize bildirin.