Bagajınız için tazminat

Bu durumun yaşanmasını önlemek adına elimizden gelenin en iyi yapsak da bazen bagajlar kaybolabiliyor, gecikebiliyor veya hasar görebiliyor. Böyle bir durum yaşamanız halinde çeşitli ücret iadesi veya tazminat seçenekleri sunuyoruz.

Bagaj gecikmesi

Check-in bagajınız geciktiği için varış noktanızda kıyafet ve bakım malzemesi gibi ekstra eşyalar satın almak zorunda mı kaldınız? Bagajınız teslim edildikten sonra 21 gün içinde bize bildirin. Bu harcamalarınıza yönelik tazminat talebinde bulunabilmek için satın aldığınız eşyaların fişini saklayıp bize bir kopyasını göndermeyi unutmayın. Size yardımcı olmak için elimizden geleni yapmaya hazırız.

Kayıp bagaj

Bagaj kaybolması gibi bir durumla karşılaşmanızı asla istemeyiz. Uçuşunuz vardıktan sonraki 21 gün içinde bagajınızı teslim alamadıysanız lütfen bizimle iletişime geçin. Bu sorunu birlikte halledebiliriz. Lütfen sonuç olarak sigorta şirketinizle iletişime geçmenizi önerebileceğimizi unutmayın. Birçok sigorta poliçesi, eşyanın değerini baz alarak kaybınızı karşılamaktadır.

KLM’nin sorumluluğu hakkında daha fazla bilgi edinin

Hasarlı bagaj

Ne yazık ki bazen bagajınız taşıma sırasında hasar görür. Bagajınızın düzenli şekilde ellenmesi çizikler, izler, küçük ezikler ve başka kullanım izleri bırakabilir. Bu küçük zararlardan sorumlu değiliz. Bagajınız daha ağır hasar mı gördü? Lütfen bunu havalimanındaki bagaj masasına olanaklı olan en kısa sürede bildirin. Tazminat talebinizi kolaylaştırmak için bir rapor oluşturulacaktır. Ayrıca, geçerli ise, onarım atölyesi hakkında da bilgi alacaksınız.

Hasarı havalimanından ayrıldıktan sonra mı farkettiniz? Hasar için tazminat talebinde bulunmak için bagajınızı aldığınız günden itibaren hâlâ 7 gününüz vardır. Hasarı bildirmek ve tazminat talep etmek için aşağıdaki bağlantıyı kullanın.