Neden KLM'yi tercih etmelisiniz?
İdeal uçuş programları
İdeal kalkış ve varış zamanlarıyla gezinizi en iyi şekilde değerlendirin: Varış noktanıza uygun bir saatte uçun. Uçuşlarımız sizin planınıza uysun, planlarınız uçuşlarımıza değil.
Yolcular için en iyi havayolu
2023’te yolcular için en iyi havayolu seçilerek APEX World Class ödülüne layık görüldük! Bu ödül APEX’in havayolu sektöründeki küresel ödüllerinde en yüksek kategoridir. Güvenlik, refah ve sürdürülebilirlik konularında elde edilen üstün başarıların takdiri olarak verilmektedir.
Bir aksilik mi var? Her zaman yanınızdayız
Uçuşunuz aksadı mı? Bize güvenebilirsiniz. Uçuşunuzda değişiklik olması ya da uçuşunuzun iptal edilmesi halinde sizi telefon veya e-posta ile derhal bilgilendireceğiz. Sonrasında hemen sizin için ilk uygun uçuşa rezervasyon yapacağız. Boş bir koltuk bulduğumuz anda yeni uçuş programınız hakkında bilgi vermek için sizinle tekrar iletişime geçeceğiz. Tabii ki başka bir uçuşa geçmek isterseniz ya da başka bir sorunuz olursa da size yardımcı olmaya hazırız.
Yeni uçuşunuz aynı gün kalkmıyorsa sizi yalnız bırakmayacağız. Bir fincan kahveden, otelde konaklamaya kadar sizi rahat ettirmek için her şeyi yapacağız.
Kabin hizmetleri ve rahatlık
Hedefimiz her zaman kusursuz hizmet! Herhangi bir isteğiniz varsa lütfen kabin ekibimizi bilgilendirin. Uçuşunuzu olabildiğince rahat hale getirmek için ellerinden geleni yapacaklardır.
Flying Blue ile daha fazlasından yararlanın
Flying Blue üyesi olarak yolculuğunuz sırasında ekstra avantajlardan yararlanmak için Mil Puanları kazanırsınız. Ancak Mil Puanlarınızı yardım kuruluşuna bağış yapmak veya ilave SAF (alternatif havacılık yakıtı) katkısı sağlamak gibi anlamlı yollardan da kullanabilirsiniz. Birçok Flying Blue üyesi bu seçeneklerden zaten en iyi şekilde yararlanmaktadır.
Görüşlerinize değer veriyoruz
Yolculuğunuzun en önemli kısmı deneyimlerinizdir! Hem bizim hakkımızda hem hizmetlerimiz hakkında ne düşündüğünüzü öğrenmek için bağımsız araştırma şirketlerine anketler yaptırıyoruz. Geri bildirimlerinize göre hizmetlerimizi değerlendiriyor ve geliştirmeye çalışıyoruz. Açık izin vermediğiniz takdirde, kişisel verileriniz hiçbir şekilde ticari amaçlı teklifler ve postalar için kullanılmayacaktır.
Uçuşunuzdan veya KLM Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçmenizden sonra aşağıdaki anketlerimizden birine davet edilebilirsiniz:
- Memnuniyet ve Hizmet Uygunluğu anketleri (Kantar ve Qualtrics tarafından gerçekleştirilir)
- İletişim Merkezi Değerlendirmeleri (BVA ve MediaTech tarafından gerçekleştirilir)
Ayrıca IATA ve Schiphol gibi üçüncü tarafların yürüttüğü diğer çalışmalara da katılıyoruz. Ayrıca Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value gibi kurumlarla çeşitli özel çalışmalar yürütüyoruz.