Neden KLM'yi tercih etmelisiniz?

Her gün, en sevdiğiniz havayolu olmak için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Yolcularımızın neden hep bizimle uçtuklarını öğrenin.

Bilinçli uçun

Havacılık için daha sürdürülebilir bir gelecek yaratma yolunda önder olmayı kendimize amaç edindik. Daha sürdürülebilir yarınlar için bugün bize katılın.

TAAHHÜDÜMÜZÜ OKUYUN

Dünya çapında direkt uçuşlar

Dünya çapında 150’den fazla varış noktasına direkt uçuyoruz. Biz sizi gitmeniz gereken yere götürürken siz sadece arkanıza yaslanın ve keyfinize bakın!

TÜM VARIŞ NOKTALARINA GÖZ ATIN

İdeal uçuş programları

İdeal kalkış ve varış zamanlarıyla gezinizi en iyi şekilde değerlendirin: Varış noktanıza uygun bir saatte uçun. Uçuşlarımız sizin planınıza uysun, planlarınız uçuşlarımıza değil.

24 saatlik iptal süresi

Daha neyi bekliyorsunuz? O muhteşem fırsatı kaçırmayın! Rezervasyonunuzdan sonraki 24 saat içinde fikrinizi değiştirirseniz rezervasyonunuzu iptal edebilirsiniz. Yaptığınız harcamaları da kayıtsız şartsız iade ederiz. Standart idari ücretimizi bile ödemek zorunda kalmazsınız.

Fiyatların artmasından endişe etmeden aklınızdaki uçuş hakkında biraz daha mı düşünmek istiyorsunuz? Küçük bir ücret karşılığında bilet fiyatını sabitlememizi isteyebilirsiniz. Sizin için fiyatı sabitleriz, böylelikle kararınızı daha sonra verebilirsiniz.

Fiyat sabitlemeyi öğrenin

Yazım hatası mı yaptınız? Hiçbir şey ödemenize gerek yok

Uçuş rezervasyonu yaptıktan sonra biletinizdeki isimde bir yazım hatası mı fark ettiniz? Sorun değil! Söz konusu yalnızca bir yazım hatasıysa size yardımcı olabiliriz. Hepimiz insanız, böyle hatalar olabilir. Ek ücret ödemenize gerek yok.

YAZIM HATALARINI DÜZELTMEYI ÖĞRENIN
İletişim illüstrasyonu

Sizi bilgilendireceğiz

Biletinizi rezerve ettiğiniz andan uçağınıza binene dek, uçuşunuzun ertelenmesi, aksaması veya biniş kapınızın değişmesi gibi konularda sizi derhal bilgilendireceğiz.

GÜNCELLEMELERI ALMAK IÇIN ABONE OLUN

Bir aksilik mi var? Her zaman yanınızdayız

Uçuşunuz aksadı mı? Bize güvenebilirsiniz. Uçuşunuzda değişiklik olması ya da uçuşunuzun iptal edilmesi halinde sizi telefon veya e-posta ile derhal bilgilendireceğiz. Sonrasında hemen sizin için ilk uygun uçuşa rezervasyon yapacağız. Boş bir koltuk bulduğumuz anda yeni uçuş programınız hakkında bilgi vermek için sizinle tekrar iletişime geçeceğiz. Tabii ki başka bir uçuşa geçmek isterseniz ya da başka bir sorunuz olursa da size yardımcı olmaya hazırız.

Yeni uçuşunuz aynı gün kalkmıyorsa sizi yalnız bırakmayacağız. Bir fincan kahveden, otelde konaklamaya kadar sizi rahat ettirmek için her şeyi yapacağız.

Sosyal medyada 7/24 hizmet

Sorularınız veya talepleriniz mi var? Gündemimizde neler olduğunu öğrenmek mi istiyorsunuz? 7 gün 24 saat, 10 dilde ve istediğiniz kanaldan size destek olmaya hazırız.

TÜM SOSYAL HIZMETLERE GÖZ ATIN

Kabin hizmetleri ve rahatlık

Hedefimiz her zaman kusursuz hizmet! Herhangi bir isteğiniz varsa lütfen kabin ekibimizi bilgilendirin. Uçuşunuzu olabildiğince rahat hale getirmek için ellerinden geleni yapacaklardır.

Daha çok uçun, daha çok avantaj kazanın

Flying Blue üyesi olmanın avantajları saymakla bitmiyor. Flying Blue üyesi olarak KLM veya ortak havayolu uçuşlarıyla her seyahatinizde Mil Puanları kazanırsınız. Bu puanları ödül biletlerde, ekstra seçeneklerde ve çeşit çeşit ürün ve hizmette indirim olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca, ne kadar çok uçarsanız sonraki seviyelere (Silver, Gold ve Platinum) o kadar çok yakınlaşırsınız. Seviye atlamak da çok daha fazla özel avantaj demek!

Flying Blue’ya katılın

Görüşlerinize değer veriyoruz

Yolculuğunuzun en önemli kısmı deneyimlerinizdir! Hem bizim hakkımızda hem hizmetlerimiz hakkında ne düşündüğünüzü öğrenmek için bağımsız araştırma şirketlerine anketler yaptırıyoruz. Geri bildirimlerinize göre hizmetlerimizi değerlendiriyor ve geliştirmeye çalışıyoruz. Açık izin vermediğiniz takdirde, kişisel verileriniz hiçbir şekilde ticari amaçlı teklifler ve postalar için kullanılmayacaktır.

Uçuşunuzdan veya KLM Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçmenizden sonra aşağıdaki anketlerimizden birine davet edilebilirsiniz:

  • Memnuniyet ve Hizmet Uygunluğu anketleri (Kantar ve Qualtrics tarafından gerçekleştirilir)
  • Müşteri Hizmetleri Kontrolü (InSites Consulting tarafından gerçekleştirilir)
  • İletişim Merkezi Değerlendirmeleri (BVA ve MediaTech tarafından gerçekleştirilir)

Ayrıca IATA ve Schiphol gibi üçüncü tarafların yürüttüğü diğer çalışmalara da katılıyor ve çeşitli özel amaçlı araştırmalar yürütüyoruz.