Adınızdaki yazım hatasını düzeltme
Ad düzeltmesi yapma
Adınızda bir yazım hatası mı fark ettiniz? Seyahat rezervasyonunuzu KLM üzerinden yaptıysanız ve KLM, Air France veya Delta Air Lines ile uçuyorsanız ad düzeltme talebinde bulunmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz ve doğru adı içeren bilet alırsınız.
Uçuşlarınızdan biri farklı bir ortak havayolu tarafından işletiliyorsa talebinizi lütfen kalkıştan en az 72 saat önce bize gönderin. Size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız.
Aşağıdaki durumlarda ad düzeltme talebinde bulunmanıza gerek yoktur:
- birden fazla adınız varsa ve rezervasyonunuzda yalnızca ilk adınız gösteriliyorsa – yalnızca 1 ad görüntülenmesi doğrudur;
- kişisel bilgilerinizin bulunduğu pasaport sayfasının alt kısmındaki makine tarafından okunabilir bölgede (MRZ) uyruk kodunuzun ardından gelen soyadı ile aynı olduğu sürece bekârlık soyadınızı kullandıysanız; bu, pasaport taraması gibi otomatik kontroller için kullanılan addır;
- adınız boşluksuz gösterilirse – bunu sistemimiz yapmıştır, bu bir yazım hatası değildir.
Kuşkusuz, adınızı başka birinin adıyla değiştiremezsiniz – bilet sizin adınıza olmaya devam eder.
Lütfen, havalimanında ad düzeltilmesi talep edilmesi durumunda bir ücret alınacağını dikkate alın.
Flying Blue ödül bileti
Bir ödül bileti rezervasyonu yaptırdıysanız lütfen Flying Blue müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Seyahat acentesi aracılığıyla yapılan rezervasyonlar
Seyahat acentesi aracılığıyla düzenlenen seyahatlerde ad düzeltmesi yapmak için lütfen doğrudan acenteniz ile iletişime geçin. İşleme süreci zaman alabileceğinden bunu önceden yapmanızı öneririz.
Sıkça sorulan sorular
Ad düzeltmesi önceden talep edilirse değişiklik ücretsizdir. Talep havalimanında yapıldığında ücret 15 avrodur. Bir seyahat acentesi aracılığıyla rezerve edilen biletler için ücret 30 avrodur (yalnız kalkış gününde olanaklıdır).
Havalimanındaysanız ve biniş kartınızı aldıysanız lütfen size en yakın self servis kiosku ya da hizmet kontuarını bulun ve temsilcilerimizden yardım isteyin. Hatayı online check-in işleminden sonra fark ettiyseniz lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçin.
Hayır. Biniş kartınızdaki ad, pasaportunuzdaki veya kimliğinizdeki ile aynı olmalıdır.
Adınızda yazım hatası olduğunu fark ederseniz lütfen bizimle iletişime geçin, düzeltmeyi ücretsiz olarak gerçekleştirelim!