Adınızdaki yazım hatasını düzeltme

Hay aksi! Herkes yazım hatası yapabilir. Ama sorun değil: Sorun yalnızca bir yazım hatasıysa size yardımcı olabiliriz.

Ad düzeltmesi yapma

Adınızda bir yazım hatası mı fark ettiniz? Seyahat rezervasyonunuzu KLM üzerinden yaptıysanız ve KLM, Air France veya Delta Air Lines ile uçuyorsanız ücretsiz ad düzeltme talebinde bulunmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Uçuşlarınızdan biri farklı bir ortak havayolu tarafından işletiliyorsa talebinizi lütfen kalkıştan en az 72 saat önce bize gönderin. Size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız.

Aşağıdaki durumlarda ad düzeltme talebinde bulunmanıza gerek yoktur:

  • birden fazla adınız varsa ve rezervasyonunuzda yalnızca ilk adınız gösteriliyorsa – yalnızca 1 ad görüntülenmesi doğrudur;
  • kişisel bilgilerinizin bulunduğu pasaport sayfasının alt kısmındaki makine tarafından okunabilir bölgede (MRZ) uyruk kodunuzun ardından gelen soyadı ile aynı olduğu sürece bekarlık soyadınızı kullandıysanız; bu, pasaport taraması gibi otomatik kontroller için kullanılan addır;
  • adınız boşluksuz gösterilirse – bunu sistemimiz yapmıştır, bu bir yazım hatası değildir.

Kuşkusuz, adınızı başka birinin adıyla değiştiremezsiniz; – bilet sizin adınıza olmaya devam eder.

Flying Blue ödül bileti

Bir ödül bileti rezervasyonu yaptırdıysanız lütfen Flying Blue müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.

Seyahat acentesi aracılığıyla yapılan rezervasyonlar

Seyahat acentesi aracılığıyla düzenlenen seyahatlerde ad düzeltmesi yapmak için lütfen doğrudan acenteniz ile iletişime geçin. İşleme süreci zaman alabileceğinden bunu önceden yapmanızı öneririz.

Sıkça sorulan sorular

Evet, tabii ki. KLM üzerinden rezervasyon oluşturduysanız ve KLM, Air France ya da Delta Air Lines ile uçuyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin. Adınızı ücretsiz olarak düzelteceğiz.

Aynı zamanda farklı bir ortak havayoluyla da mı uçuşunuz var? Lütfen talebinizi kalkış zamanından en az 72 saat öncesine kadar gönderin.

Sadece bir yazım hatası ise bilet aynı ad altında kaldığı sürece müşteri hizmetleri ekibimiz sayesinde ücretsiz olarak düzeltiriz.

Havalimanında yeni bir bilet düzenlenmesi gerekirse ücret 15 €’dur. Bir seyahat acentesi aracılığıyla rezerve edilen biletler bakımından, değiştirme gerekirse ücret 30 €’dur.

Havalimanındaysanız ve biniş kartınızı aldıysanız lütfen size en yakın self servis kiosku ya da hizmet kontuarını bulun ve temsilcilerimizden yardım isteyin. Hatayı online check-in işleminden sonra fark ettiyseniz lütfen en kısa sürede bizimle iletişime geçin.

Hayır. Biniş kartınızdaki ad, pasaportunuzdaki veya kimliğinizdeki ile aynı olmalıdır.

Adınızda yazım hatası olduğunu fark ederseniz lütfen bizimle iletişime geçin, düzeltmeyi ücretsiz olarak gerçekleştirelim!