Adınızdaki yazım hatasını düzeltme

Hay aksi! Herkes yazım hatası yapabilir. Ama sorun değil: Sorun yalnızca bir yazım hatasıysa size yardımcı olabiliriz.

Ad düzeltmesi yapma

Adınızda yazım hatası olduğunu mu fark ettiniz? Biletinizi KLM üzerinden ayırttıysanız ve KLM, Air France veya Delta Air Lines ile uçuyorsanız, kalkıştan 30 saat öncesine kadar bizimle iletişime geçerek ücretsiz ad düzeltme talebinde bulunabilirsiniz.

Uçuşlarınızdan biri farklı bir ortak havayolu tarafından işletiliyorsa lütfen talebinizi kalkıştan en az 72 saat önce bize gönderin. Size yardımcı olmak için elimizden geleni yapmaya hazırız.

Aşağıdaki durumlarda ad düzeltmesi talep etmeniz gerekmez:

  • birden fazla adınız varsa ve rezervasyonunuzda yalnızca ilk adınız gösteriliyorsa ve görüntülenen ilk adınız doğruysa;
  • soyadınız pasaportunuzdakiyle aynı olduğu sürece kızlık soyadınızı kullandıysanız;
  • adınız boşluk olmadan gösteriliyorsa (Bu sistemimiz tarafından yapılmıştır ve yazım hatası değildir).

Doğal olarak, adınızı başkasının adı ile değiştiremezsiniz, bilet sizin adınıza kalmaya devam eder.

Flying Blue ödül bileti

Bir ödül bileti rezervasyonu yaptırdıysanız lütfen Flying Blue müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.

Seyahat acentesi aracılığıyla yapılan rezervasyonlar

Seyahat acentesi aracılığıyla düzenlenen seyahatlerde ad düzeltmesi yapmak için lütfen doğrudan acenteniz ile iletişime geçin. İşleme süreci zaman alabileceğinden bunu önceden yapmanızı öneririz.