Bir üst sınıfta seyahat (sınıf yükseltme) şartları

Bunlar Economy Class’tan Business Class’a yükseltme şart ve koşullarıdır.

1. Economy Class’tan Business Class’a yükseltme

1.1 Kalkıştan en erken 30 saat önce yapılan bir online check-in veya kiosklardan birinde yapılan check-in esnasında, KLM yolculara seyahatlerinde Economy Class’tan Business Class’a ücretli yükseltme önerebilir. Zaman zaman, bu seçenek düşük fiyatlı olarak mevcuttur. Ayrıca seyahatin ilgili kısmı için online check-in sırasında, havalimanındaki check-in kontuarında, Amsterdam Schiphol Havalimanındaki KLM Crown Salonlarımızda veya biniş kapılarında, Business Class yükseltmesi satın almak mümkündür. Economy Comfort koltuğu, tercih edilen koltuk veya ekstra ayak uzatma bölümlü koltuk rezerve ettikten sonra Business Class’a yükseltme alırsanız, ödediğiniz tutar yükseltme ücretinden düşülecektir.

1.2 Seyahatin ilgili kısmı için Business Class’a yükseltme aldıktan sonra, bu seyahat boyunca diğer Business Class yolcuları ile aynı avantajlara sahip olursunuz. Flying Blue üyeleri için, kazandığınız Mil Puanları ve XP orijinal biletinizde yazanlar ile aynı kalacaktır. Eğer yükseltme nakit olarak ödenmişse, yükseltme için harcadığınız toplam euro miktarı baz alınarak ek Mil Puanları kazanırsınız.

1.3 Ancak KLM yine de işletmesel, güvenlik veya emniyet durumlarından dolayı gerekli gördüğünde Business Class koltuğunu başka bir yolcuya verebilir. Business Class koltuğuna geçip geçmeyeceğinize dair nihai kararı ilgili uçuştaki check-in görevlileri ve kabin ekibi verecektir.

2. Ön koşullar

2.1 Acil çıkış kapısının yanındaki bir koltuğu seçerseniz, mevzuat ve düzenlemeler muhtemel bir acil durumda sizin diğerlerine yardımcı olmanızı gerektirir. Bu, sizin sağlıklı, becerikli, hareket kısıtlaması olmayan ve sizi bu işlevleri yerine getirecek yetiden alıkoymayan ilaçlar almayan bir birey olmanız gerektiği anlamına gelir.

2.2 Ayrıca Economy Class’tan Business Class’a yükseltme alırken sizden talep edilen tüm bilgilerin doğru olduğunu ve yanıltıcı, yanlış veya aldatıcı bilgiler vermediğinizi teyit etmeniz gereklidir. Ayrıca, sadece kendi adınıza veya vekaleten sözleşme yapma hakkına sahip olduğunuz başka bir sahış adına rezervasyon yapabilirsiniz.

3. İadeler

3.1 Business Class yükseltmesi almış olmanıza rağmen Business Class koltuğu size verilmezse, seyahatinizin ilgili kısmı için Business Class’a yükseltme için ödediğinin masrafların ücret iadesini aşağıdaki koşullarda alabileceksiniz:

(I) uçuşunuzu iptal ettiysek,

(II) uçak tipinde bir değişiklik yaptıysak,

(III) KLM, Air France, Delta Air Lines veya Kenya Airways ile olan bağlantılı uçuşunuzu kaçırdıysanız,

(IV) işletmesel, güvenlik ve emniyet durumlarından dolayı Business Class koltuğunu başka birine verme hakkımızı kullandıysak.

3.2 Ücret iadesi talep etmek için, Business Class’a yükseltme ücret iadesi formunu doldurmalısınız.

3.3 Yukarıdaki kriterler karşılanmıyorsa ücret iadesi yapılmayacaktır.