Memnuniyet ve uyumluluk anketleri

KLM sürekli olarak hizmet kalitesini iyileştirmeye yönelik çalışmalar yürütmektedir. Müşteri memnuniyetinin yanı sıra ürün ve hizmetlerimizin kalitesini ölçmemizi sağlayan anketler gerçekleştiririz.

Temel anketler

Yakın zamanda KLM ile seyahat etmiş müşterilerden oluşan bir örnek grubu hedeflediğimiz 3 temel anket gerçekleştiririz:

  • Müşterilerimizin oluşturduğu büyük bir örnek grubuna gönderilen NeXT memnuniyet anketleri
  • Müşteri yolculuğunun her aşamasında hizmetlerimizin uyumluluğunu ölçmek ve iyileştirme amacıyla Flying Blue Elite ve Flying Blue Elite Plus müşterilerine yönelik hazırladığımız Kalite Gözlemcisi hizmet uyumluluğu anketi
  • Sadakat programımızla ilgili memnuniyeti ölçmeyi amaçlayan Flying Blue anketleri

Tüm anketler, Kantar ve Qualtrics araştırma kuruluşları tarafından gerçekleştirilir. Qualtrics’in resmi e-posta adresleri: noreply@qemailserver.com veya no-reply@qualtrics-survey.com. Ayrıca @klm.com ile biten e-posta adresleri de kullanılabilir.

Başka çalışmalar da yürütürüz

  • Ürünlerimizin ve hizmetlerimizin kavram ve tasarımına ilişkin çalışmalar
  • Tüm hizmetlerimizle etkileşim kalitesi ile ilgili çalışmalar
  • Belirli seyahat bileşenleri hakkında memnuniyet anketleri (Air-Rail ürünü, ortak havayollarında uçuşlar)

IATA veya Amsterdam Schiphol Havalimanı gibi üçüncü taraflarca yapılan çalışmalara katılıyoruz. Ayrıca Forsta, Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting / Human8 ve Added Value gibi ajanslarla çeşitli geçici çalışmalar yürütüyoruz.

Kuralları uluslararası pazarlama araştırmaları derneği Esomar tarafından belirlenen Uluslararası Pazar, Kamuoyu ve Sosyal Araştırmalar ile Veri Analitiği Davranış Kurallarına tabi olan araştırma enstitüleri ile çalışıyoruz. Veri gizliliği ile ilgili geçerli mevzuata saygı gösteriyoruz. Kişisel verilerinizi ve yanıtlarınızı izniniz olmadan ticari amaçlarla yeniden kullanmayacağız.