Ücretli salon erişimi şartları
1. Ücretli Salon erişimi
1.1 Salon erişimi, belirli KLM müşterileri için kalkış seyahat sınıflarına veya Flying Blue kademesi seviyelerine bağlı bir ayrıcalıktır. Bu gereklilikleri karşılamıyorsanız, KLM size Amsterdam Schiphol Havalimanı’ndaki (Salon) Schengen Dışı veya Schengen KLM Crown Salonunu ücretli olarak ziyaret etme olanağı sunabilir. Bu hizmete “Ücretli Salon Erişimi” denmektedir. Ücretli Salon Erişimi yalnızca yoğun olmayan saatlerde sunulur; yani, Flying Blue kademesi seviyeleri veya kalkış seyahat sınıfları temelinde düzenli salon erişimine sahip müşterilerle tamamen dolu olmadığı zamanlarda geçerlidir.
1.3 Salon Erişimi satın aldığınız zaman bu rezervasyonunuza eklenir. Salon girişinde biniş kartınızı tarayarak Salona girebilirsiniz.
1.5 Salon Erişimi satın aldıktan sonra rezervasyonunuzu değiştirmek, aktarmak veya iptal etmek mümkün değildir. Ücretli Salon Erişimini çevrim içi satın almanız ve satın aldıktan sonra 24 saat içinde iptal etmeniz durumunda bu koşullardaki Paragraf 3.3 geçerli olur.
2. Gereklilikler ve yeterlilikler
2.1 Salona erişebilmek için bu sözleşmeyi kabul edebilme ve bu sözleşmenin hüküm ve koşullarına bağlı kalabilme konusunda yasal yetkileriniz olması gerekmektedir ve
2.2 Salon rezervasyonu yapmak için verdiğiniz tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olduğunu; spekülatif, yanlış veya hileli rezervasyon yapmadığınızı temin etmiş kabul edilirsiniz. Ayrıca yalnızca kendiniz ve Madde 2.1’deki gereklilikleri karşılayan, adına karar verme yetkisine sahip olduğunuz kişiler için rezervasyon yaptıracağınızı temin etmiş kabul edilirsiniz.
3. Ücret iadesi
3.1 Aşağıdaki durumlarda Ücretli Salon Erişiminizin ücret iadesini alma hakkınız vardır:
- Amsterdam Schiphol Havalimanı’na olan uçuşunuz gecikirse ve salona girmezseniz;
- Biletinizi salon erişimi içeren Business Class’a yükseltirseniz;
- Uçuşunuz isteğiniz dışında yeniden planlanır veya sizin için yeniden rezervasyon yapılırsa.
3.2 Büyük aksaklıklar olması halinde salona erişiminiz reddedilebilir. Bu durumda ücret iadesi alabilirsiniz.
3.3 Ücretli Salon Erişimini çevrimiçi bir kanaldan aldıysanız ve 24 saat içinde iade talep ederseniz Salon Erişiminizi kullanmadan ücret iadesi alabilirsiniz.
3.5 Yukarıdaki şartları karşılamıyorsanız ücret iadesi yapılmayacaktır.
4. Kişisel bilgilerinizin kullanımı
4.1 Adınız ve uçuş bilgileriniz, KLM gizlilik beyanına uygun olarak rezervasyonunuzun tamamlanması için KLM Royal Dutch Airlines tarafından kullanılacaktır.
4.2 E-posta adresinizi vermeyi seçerseniz adresinizi size makbuz göndermek, salonlarımız hakkında genel bilgiler vermek ve salon deneyiminiz hakkında geri bildirimde bulunmanızı istemek için kullanabiliriz.