Kayıp bagaj

Uçaktan inip valizinizi bagaj alım noktasında görememenin hoş bir sürpriz olmadığını biliyoruz. Böyle bir durumda sorunu çözmek için bazı yollara başvurabilirsiniz.

Kayıp bagaj bildirin

Varışın ardından bagajınızı bulamıyor musunuz? Kayıp bagajınızı her zaman mümkün olan en kısa sürede bildirin. Tüm eşyalarınızı alana kadar bagaj etiketinizi saklamanızı öneririz.

Hala havalimanındaysanız kayıp bagajınızı bildirmek için bagaj alanındaki bagaj kontuarına gidin. Buradan dosya referans numarası ile Bagaj Gecikme Raporu (PIR) alacaksınız. Bu numara ile bildirim durumunuzu takip edebilirsiniz. Bagajınızın yeri tespit edildikten sonra, teslimatı ayarlamak için size ulaşacağız.

Fortunately, in 90% of the cases, we’re able to locate your baggage within 3 days!

Online olarak kayıp bagaj bildirme

Bazı varış noktalarında, kayıp bagajınızı vardıktan sonraki 2 gün içinde online olarak bildirebilirsiniz.

Kayıp bagaj takibi

Kayıp bagajınızı zaten bildirdiniz mi? Kayıp bildiriminizden sonraki 3 günün ardından bagaj takip sisteminden soyadınız ve dosya referans numaranız ile durum kontrolü yapabilirsiniz.

21 gün içinde bagajınızın yerini tespit edemediğimiz nadir durumlarda, lütfen KLM Müşteri İletişim Merkezi ile iletişime geçin. Size, talep göndermek gibi atabileceğiniz sonraki adımlardan bahsedebiliriz.